Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира релето....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Къде се намира релето....

    Колеги някой знае ли къде се намира релето на вентилаторите на радиатора? или са 2 за 1 и 2 степен? и въобще някой има ли схема на релета и бушони за 145 1.6 бохер?
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

  • #2
    Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщение
    Колеги някой знае ли къде се намира релето на вентилаторите на радиатора? или са 2 за 1 и 2 степен? и въобще някой има ли схема на релета и бушони за 145 1.6 бохер?
    Колега,при мен релетата са в една черна кутийка пред акумулатора. Търси има доста теми във форума!
    Виж тук
    _____________________
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

    Comment


    • #3
      Какъв ти е точно проблема колега?
      Не ти включва 1-вата степен на перката ли?
      При мене се беше скапал резистора на вентилатора.
      Намира се в горния ляв ъгъл на вентилатора там където се включват буксите на вентилатора.
      Това е най честия проблем този резистор 4есто се скапва.При теб може да е евтин, за моята 156-ца ми искаха 180лв, но проблема се решава с една жичка на двете букси и готово.
      На самия резистор е написано колко ома е.
      Last edited by alfetko; d.m.y г., 23:43.
      sigpic
      alfa romeo 156 2.0 TS

      Comment


      • #4
        Значи Колега ти си дизел, при мен тази кутийка не е там първо, второ вътре има други релета и бушони.
        Резисторът ми е нов, питам къде е релето на 1.6 боксер? или релетата?
        сега ще изчета цялата тема, но при бензин дизел, боксер, твин спарк, различни кубатури, тези джаджи са на абсолютно различни места
        Мерси
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

        Comment


        • #5
          значи има около 4 варианта - друга черна кутия около акумулатора или вътре в купето, като вътре има 3 варианта, тъй като има 3 вида кутий с бушони релета. За съжаление не пише кое кое е.....
          Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

          Comment


          • #6
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EF%E5%F0%EA%E8

            ПП
            alfetko, твоя проблем с резистора се оправя за 2лв в оригиналното си състояние.
            точка

            Comment


            • #7
              Колега колев, да разбирам ли, че и ддвете релета за 1 и 2 степен са в няква друга кутия под акумулатора? защо се маха акумулатора?
              Значи при мен има една черна кутия с 2 релета и 3 бушона м/у акумулатора и спирачната течност. тези релета са за нещо друго - не знам за какво.
              Вътре в купето дясно долу под волана е кутията с бушони и релета, където уж трябва да е 99 и 100 реле и бушон за вентилаторите.
              ПОМОЩ)) Къде са и какъв цвят, крачета?
              Благодаря предварително
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

              Comment


              • #8
                да, акумулатора го махаш за да ти се отвори място за работа. кутийката е долу в дясно. това обаче е само ако имаш климатик. какъв точно ти е проблема.
                точка

                Comment


                • #9
                  да, имам климатик. Значи горе вдясно до акумулатора е черна кутийка с други релета, а като го махна, долу вдясно е правилната. И там кое е за 1ва, кое за 2ра? черни ли са?
                  В момента не ми работи 1 степен, всичко съм проверил, водна помпа, термостат, датчик, реостатът го мерих, градуси, абе всико е ок, просто релето пуска 2 степен и не пуска първа
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                  Comment


                  • #10
                    еййййй, глупости приказвам,на таблото до акумулатора са релето за 2-ра степен и за принудително включване на 1-ва степен при работещ климатик.
                    за 1-ва степен е вътре на таблото с бушоните.тук на 53-та страница
                    http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...onditioner.PDF
                    l99a е релето

                    а термо бушона на резистора провери ли го дали не е прекъснал. ей това в кръгчето е
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=24909&page=2
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      А именно, мерси много колега Колев
                      релето за 2-ра степен и за принудително включване на 1-ва степен при работещ климатик - тва работи;
                      резисторът работи, термобушонЧЕТО му също.
                      Аз затова пускам такава тема, щото търся конкретно нещо
                      Сега остава да разгадая разликата между табло А, Б и Ц.......... Мерси
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, схемата на бушоните и релетата се оказа А. Смених релето на вентилатора с това на шинедаха(едно до друго и двете по 30А) и никакъв ефект, пак няма първа степен, колата пак прегря... шибедаха си работи, значи съм заменил две работещи релета, нали?
                        Сега въпросите са:
                        Със сигурност ли релето в купето е за 1 степен, а не това до акумулатора? Кое от всичките до акумулатора е това за вентилатора?
                        Резисторът за всеки случай го вързах на късо - моята логика е, че така трябва непрекъснато да работи 1 степен, ама не....Вдига около 100 градуса, завърта 2 степен за малко и тва е.. съответно в задръстване прегрява, тъй като 2 степен завърта за малко. Какъв е този термоключ с климатика, не мога ли просто да си изкарам един ключ, който принудително да пуска първа степен, сиреч да си я пускам ръчно?????
                        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщение
                          Колеги, схемата на бушоните и релетата се оказа А. Смених релето на вентилатора с това на шинедаха(едно до друго и двете по 30А) и никакъв ефект, пак няма първа степен, колата пак прегря... шибедаха си работи, значи съм заменил две работещи релета, нали?
                          Сега въпросите са:
                          Със сигурност ли релето в купето е за 1 степен, а не това до акумулатора? Кое от всичките до акумулатора е това за вентилатора?
                          Резисторът за всеки случай го вързах на късо - моята логика е, че така трябва непрекъснато да работи 1 степен, ама не....Вдига около 100 градуса, завърта 2 степен за малко и тва е.. съответно в задръстване прегрява, тъй като 2 степен завърта за малко. Какъв е този термоключ с климатика, не мога ли просто да си изкарам един ключ, който принудително да пуска първа степен, сиреч да си я пускам ръчно?????
                          Колега, както разбирам си с климатик..? Виж с кой датчик си или дай VIN на едно лс,при мен там беше проблема,като смених датчика всичко се оправи,обаче са няколко вида.Кажи с кой си и ще ти кажа как да го провериш
                          _____________________
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                          Comment


                          • #14
                            Защо датчик????
                            ПЪРВА степен се пуска от РЕЗИСТОРА.
                            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                            Comment


                            • #15
                              Още нещо - намерих релетата вдясно от акумулатора - те са 3 много малки черни и едно голямо бяло. Никъде няма перки нарисувани....
                              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                              Comment

                              Working...
                              X